Oprócz tworzenia oprogramowania, stron internetowych czy aplikacji mobilnych zajmujemy się też wspieraniem firm poprzez opracowywanie ich koncepcji wizualnych, pozwalających klientom na ich identyfikację i utożsamienie się z marką.
Tworzymy:
- intuicyjne interfejsy (zgodne z przyjętymi normami UX)
- logotypy, plakaty, księgi znaków
- filmy reklamowe i reportażowe
- profesjonalne szablony stron www, zgodne ze standardami Responsive Web Design
W swoim portfolio posiadamy realizacje zarówno dla małych firm, znanych polskich marek, jak i dla zagranicznych przedsiębiorstw.
LIROYAL
LiRoyal to założona przez Piotra Liroya-Marca ekskluzywna marka olejków CBD, oferująca produkty klasy premium. We współpracy z firmą opracowaliśmy:
- logotyp oraz identyfikację wizualną marki, idące w zgodzie z charakterem branży, w której funkcjonuje
- etykiety i opakowania produktów w myśl koncepcji produktów klasy premium
- materiały reklamowe promujące markę na różnych kanałach marketingowych
- stronę www wraz ze sklepem internetowym, obok sprzedaży mającym na celu pogłębianie wśród społeczeństwa wiedzy na temat działania CBD
Naszym zamysłem było stworzenie subtelnego, a jednocześnie silnego wizerunku marki, o nowoczesnym, nawiązującym do działalności designie. Dzięki temu powstało proste, ale pełne elegancji logo oraz opakowania, a przy budowie sklepu zastosowane zostały najnowsze technologie.
BROWAR CIECHAN
Browar Ciechan to jedna z najbardziej wyjątkowych warzelni w kraju, której wyroby zapoczątkowały w Polsce modę na piwa niepasteryzowane. Realizacja obejmowała:
- odświeżenie logotypu
- opracowanie etykiet dla nowych produktów w gamie wytwórcy
- stworzenie projektów materiałów POS (ekspozycji reklamowych) dla kampanii marketingowej browaru
- opracowanie wizualizacji produktów
Naszym celem było przygotowanie designu, który połączy tradycję i cechy dobrze znanego na rynku systemu identyfikacji wizualnej marki, a jednocześnie nada produktom nowoczesnego, odświeżonego wyglądu.
HEMP FOR CHAMP
Hemp for Champ to kolejna z marek konopnych, której zapewniliśmy obsługę od strony graficznej. Działalność firmy skupia się na produkcji olejków CBD i CBG, skierowanych przede wszystkim do sportowców i osób dbających o dobrą formę. Jako zespół podjęliśmy się:
- stworzenia pełnej identyfikacji wizualnej marki, uwzględniając w tym wyeksponowanie kontentu firmy
- opracowaniem logotypu z uwzględnieniem branży, w której działa firma
- stworzeniem grafik oraz hasła reklamowego "zostań cHEMPionem"/"become a cHEMPion"
- opracowaniem etykiet oraz opakowań produktów
- stworzeniem strony www/sklepu internetowego w kilku językach, w oparciu o najnowsze technologie
Naszym planem było stworzenie marki wyróżniającej się prostym, ale trafnym hasłem reklamowym, które spełni swoją rolę również na rynku międzynarodowym. W połączeniu z wizualnymi aspektami marki, nawiązującymi do jej charakteru i grupy docelowej, Hemp for Champ zyskuje coraz większą popularność wśród sportowców w całym kraju.
BIO-KONOPNY
Marka Bio-Konopny to certyfikowane, polskie produkty sygnowane przez znanych i lubianych mistrzów fryzjerstwa Andrzeja Wierzbickiego i Tomasza Schmidta z WS Academy. Bio-Konopny to również salony fryzjerskie, których działalność opiera się na stosowaniu wyłącznie naturalnych wyrobów z konopi siewnych. Nasza realizacja obejmowała:
- stworzenie logotypu w nawiązaniu do branży konopnej
- opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej firmy – zarówno produktów, jak i salonów fryzjerskich
- opracowanie etykiet i opakowań produktów: olejków CBD, szamponów, odżywek
Produkty i usługi związane z konopiami zyskują dziś na rynku coraz większą popularność. Dlatego też postawiliśmy na wizerunek nieoczywisty, ale jednocześnie rozpoznawalny i wyróżniający się spośród innych podmiotów w branży konopnej. Prosta i estetyczna wizualnie grafika dopasowana jest do ekskluzywnego charakteru marki.
BEACON KING
SATECH to producent i sprzedawca beaconów bluetooth, uważanych za przyszłość tzw. internetu rzeczy, sprawdzających się w wielu dziedzinach biznesu. Jako KingAPP® byliśmy odpowiedzialni za:
- stworzenie logo i systemu identyfikacji wizualnej, wpisujących się w innowacyjny charakter oferowanych przez markę rozwiązań
- przygotowanie materiałów reklamowych do promocji na różnych kanałach marketingowych
- stworzenie strony www, będącej wizytówką marki i źródłem informacji o produktach
- zbudowanie sklepu internetowego, zapewniającego klientom wygodę, a pracownikom - sprawną obsługę
We współpracy z Satech postawiliśmy na nowoczesny design i zaawansowane technologie. Takie podejście pozwoliło nam na opracowanie rozwiązań, dzięki którym pozycja naszego klienta na rynku nieustannie wzrasta.
Inne logotypy i koncepcje wizualne:
- Aukcjomat.pl
- AutoWorld
- HR Posting
- Sensualny Umysł
- maskidlapolski.pl
- SAGBAG®
- SocialQueen®
- PLHK - Poland-Hongkong Business Association
- Teile.com.de
- Bimmer24.de
- MV Trading
- Handel w Niemczech
- Carbon King
- Land-Impex