iIość sztuk:0Razem0.00 PLN
iIość sztuk:0Razem0.00 PLN
iIość sztuk:0Razem0.00 PLN

produkty w Twoim koszyku

iIość sztuk:0Razem0.00 PLN
Wysyłka
Dostawa: PLN

Nasze rozwiązania biznesowe

Stwórz własną listę modułów, które Cię interesują, a my na tej podstawie przygotujemy rozmowę strategiczną
Nasze rozwiązania biznesowe IT

Wybierz pasujący Profil Klienta

Stworzyliśmy modelowe profile biznesowe, aby pomóc wybrać funkcjonalności i moduły pasujące do specyfiki danej branży i wykonywanej pracy.

lub wybierz samodzielnie
potrzebne rozwiązania

Nasze rozwiązania biznesowe IT
Tym przyciskiem dodajesz cały moduł
Nasze rozwiązania biznesowe IT
A tym pojedynczą funkcjonalność

Nasze moduły biznesowe

Kategorie

Możliwość utworzenia dopasowanej do potrzeb klienta strony głównej wraz z dedykowanymi grafikami oraz spersonalizowanymi tekstami opisującymi firmę, jej działalność i ofertę. Strona może zostać dostosowana do wymagań wyszukiwarki (copywriting, SEO), zawierać formularze kontaktowe z możliwością połączenia z listą CRM, a także wiele innych atrakcyjnych dla klienta modułów
Możliwość utworzenia podstrony “O nas” wraz z dedykowanymi, zgodnymi z zasadami copywritingu tekstami budzącymi zaufanie klienta, pozytywnie wpływającymi na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce. Na podstronie mogą znaleźć się profesjonalne grafiki, formularze (kontakt, newsletter itp.), informacje dodatkowe, przekierowania oraz inne elementy przydatne w funkcjonowaniu platformy internetowej
Możliwość utworzenia do czterech podstron wraz ze zdjęciami i opisami, np. przedstawieniem oferty, cennikiem, prezentacją realizacji itp. Podstrony mogą zawierać moduły, formularze, podlinkowania, dedykowane grafiki i wiele innych elementów. Każda z podstron może zostać w sposób półautomatyczny przetłumaczona na 19 języków

Możliwość utworzenia podstrony kontaktowej wraz z wizytówką (adres, telefon, e-mail itp.), zintegrowaną z Google Maps mapą dojazdu, godzinami otwarcia firmy itd. Istnieje także możliwość zamieszczenia na stronie formularza kontaktowego czy formularza zapytania o usługę i połączenia go z listą kontaktów CRM (zarządzanie relacjami z klientem), m.in. w celu prowadzenia skuteczniejszych działań marketingowych

Możliwość utworzenia podstrony rejestracji/logowania wraz z formularzami umożliwiającymi logowanie i rejestrację do strony oferującej sprzedaż produktów i usług. W każdym przypadku podstrona spełnia wymagania prawne w danym kraju (np. RODO), a zbierane przez formularze dane mogą być gromadzone na liście zarządzania kontaktami CRM
Możliwość utworzenia podstrony wraz z opracowanymi przez klienta tekstami wymaganymi prawnie w danym kraju (KingAPP® nie odpowiada za zawartość zamieszczonych treści), takimi jak Regulamin czy Polityka prywatności
Możliwość utworzenia formularza umożliwiającego klientowi skontaktowanie się z firmą oraz szybkiej odpowiedzi na zadawane pytania. Formularz dostosowany zostaje do potrzeb klienta i może zawierać różne elementy (lista rozwijana, checkboxy, pola tekstowe itp.). Może zostać wykorzystany nie tylko do kontaktu na linii sprzedawca-klient, ale także do zbierania leadów oraz wykorzystania w kampaniach marketingowych. Istnieje możliwość rejestrowania danych i zapisania ich na liście CRM w celu dalszego ich przetwarzania
Możliwość zamieszczenia bezpośredniego przekierowania ze strony na Facebooka, Instagrama, Twittera, LinkedIna itp. za pomocą prostej wtyczki na backendzie systemu. Narzędzie ułatwia odnalezienie profili społecznościowych firmy przez klienta, co jest jedną z metod budowania tożsamości i identyfikacji marki. Funkcjonalność wspierana jest przez aplikację SocialQueen®, ułatwiającą organizację pracy w mediach społecznościowych
Możliwość zarządzania stroną, zamieszczania treści, wprowadzania zmian i produktów/wariantów. Administrator otrzymuje dostęp do wszystkich funkcjonalności i może nadawać role i uprawnienia dla użytkowników systemu
Możliwość zamieszczenia na stronie formularza zapisu do newslettera wraz z checkboxem akceptacji Polityki prywatności oraz Regulaminu serwisu oraz stosownymi informacjami, co stanowi wymagania prawne związane z RODO. Na konto użytkownika zapisującego się na newsletter zostanie wysłany automatyczny e-mail z linkiem aktywacyjnym, a także e-mail potwierdzający zapis. Istnieje możliwość zapisu i wykorzystania listy osób zapisanych na newsletter na liście kontaktów CRM
Możliwość czytelnej prezentacji wpisów na blogu (newsów). Zamieszczanie newsów jest możliwe również przy wsparciu aplikacji mobilnej SocialQueen®
Możliwość samodzielnego i intuicyjnego tworzenia newsów składających się z tekstu, zdjęć, multimediów itp.
Możliwość dodawania nowych podstron, dzielenia sekcji bloga na podkategorie
Możliwość połączenia bloga z narzędziem do publikacji wpisów w mediach społecznościowych i szybkiego dzielenia się publikowanymi newsami
Możliwość gromadzenia w jednym miejscu informacji dotyczących środków transportu, zarządzania nimi i otrzymywania powiadomień dotyczących zmian wraz z ich przekazywaniem i ewidencjonowaniem w systemie
Możliwość zarządzania środkami trwałymi i nieruchomościami w firmie za pomocą jednego systemu, przeprowadzania inwentaryzacji i spisów sprzętów takich jak biurka, komputery i innego rodzaju małe i duże narzędzia pracy. Możliwość sporządzania, przekazywania i zarządzania zadaniami i uwagami dotyczącymi ewidencjonowania i inwentaryzacji. Przekazywanie środków trwałych takich jak pojazdy wraz ze spisem przebiegu, stanu, czasu, daty,  lub uszkodzeń oraz wielu innych parametrów.
Możliwość bieżącej ewidencji i kontroli kontaktów, otrzymywanych i składanych ofert, prowadzonej korespondencji przy wsparciu aplikacji mobilnej. CRM KingAPP® skutecznie wspiera procesy prowadzone stacjonarnie i przez przedstawicieli handlowych w lokalizacji kontrahenta. Dzięki aplikacji mobilnej bieżące dane i działania są przekazywane i widoczne dla pracowników różnych działów firmy w czasie rzeczywistym
Możliwość kontroli czasu pracy za pomocą aplikacji mobilnej, skanującej stałe lub zmienne kody QR
Możliwość zwiększenia przepływu pracy w firmie poprzez proste generowanie raportów oraz tworzenie i rozdzielanie zadań pomiędzy pracowników oraz kontrola wykonania zadania, filtrowania po statusach
Możliwość raportowania wyznaczonych zadań, sprawdzania i zaznaczania ich wykonania, prowadzenia statystyk do ewentualnych premii przy wsparciu aplikacji mobilnej. Zadania można wyznaczać dla użytkowników lub przedział czasowy, również w kombinacjach. Funkcjonalność znakomicie sprawdza się w gastronomii - przy wielu zadaniach i rotacji pracowników
Możliwość wglądu i edytowania kont firmowych nadrzędnych dla kont użytkowników i zarządzania kontami pracowników, na których można ustawiać rabaty, kredyty kupieckie oraz nadawać uprawnienia i role użytkowników przypisanych do konta firmowego
Możliwość przyznawania spersonalizowanych zniżek dla klientów według grup rabatowych (produkt lub/i zamówienie), co daje nieograniczone możliwości definiowania i konfiguracji polityki cenowej firmy oraz minimalizowania administracji. Tak stosowana automatyzacja w znacznym stopniu wspiera sprzedaż, a kupujący wie natychmiast, jaki będzie koszt poszczególnych produktów i usług. Przedstawiciel handlowy z kolei dostaje narzędzie w pełni gotowe do sprzedaży w terenie, wspierane przez aplikację mobilną
Możliwość utrzymywania kontaktu z klientami i pracownikami w każdym momencie przy wsparciu aplikacji mobilnej. W celu zachowania ciągłości wątki konwersacji można przypiąć w wielu miejscach systemu
Możliwość prostego przekazywania ofert i zamówień do dalszego procesowania innemu użytkownikowi, co świetnie sprawdza się w połączeniu z CRM KingAPP®, wspierającym pracę zespołową. Pracownik, któremu przekazano zadanie, otrzyma automatyczne powiadomienie o tym, że zostało mu ono przydzielone, a szczegółowa informacja pojawi się w jego kalendarzu systemowym
Możliwość generowania kodów QR i kodów kreskowych dla:  produtków.
Możliwość generowania kodów QR i kodów kreskowych dla:  wariantów.
Możliwość generowania kodów QR i kodów kreskowych dla:  zestawów produtków.
Możliwość generowania kodów QR i kodów kreskowych dla: opakowań zbiorczych produtków.
Możliwość generowania kodów QR i kodów kreskowych dla:  faktur.
Możliwość generowania kodów QR i kodów kreskowych dla:  wysyłek.
Możliwość generowania kodów QR i kodów kreskowych dla:  zamówień.
Możliwość generowania kodów QR i kodów kreskowych dla:  list wysyłkowych.
Możliwość generowania kodów QR i kodów kreskowych dla:  miejsc w  magazynach.
Możliwość generowania kodów QR i kodów kreskowych dla: czasu pracy.
Możliwość generowania kodów QR i kodów kreskowych dla: zadań pracowników.
Możliwość generowania kodów QR i kodów kreskowych dla:  zaproszeń do czatu.

Możliwość wystawiania i edycji faktur FVAT, pro forma, zaliczkowych, zadatkowych (w wybranych krajach), korygujących przez administratorów systemu (pracowników działu księgowości, sprzedawców, przedstawicieli handlowych itd.). Dostępna jest również opcja pełnej automatyzacji generowania wszystkich rodzajów faktur, a także możliwość wystawiania dokumentów za pomocą aplikacji mobilnej w lokalizacji klienta (w przypadku posiadaniu odpowiedniego sprzętu)

Możliwość pełnej automatyzacji generowania faktur FVAT, pro forma, zaliczkowych, zadatkowych (w wybranych krajach), korygujących wg ich statusu płatności, synchronizacji z płatnościami lub transakcjami, zamówieniami
Możliwość przechowywania wszystkich faktur w jednym miejscu i ich szybkiego odnajdywania. Ewidencja faktury zakupu przy generowaniu zamówienia zakupowego przez system jest w pełni automatyczna
Możliwość ekspresowego sprawdzenia, czy faktura została opłacona. Zmianę statusu można ustawić manualnie bądź może być zsynchronizowana z płatnościami