iIość sztuk:0Razem0.00 PLN
iIość sztuk:0Razem0.00 PLN
iIość sztuk:0Razem0.00 PLN

produkty w Twoim koszyku

iIość sztuk:0Razem0.00 PLN
Wysyłka
Dostawa: PLN
Uproszczone składanie zamówień w dowolnym miejscu i czasie - również w lokalizacji klienta. Wsparcie aplikacji mobilnej, zarządzanie kontaktami biznesowymi, zadaniami i nie tylko
Przedstawiciel handlowy

Nasze moduły biznesowe

Możliwość bieżącej ewidencji i kontroli kontaktów, otrzymywanych i składanych ofert, prowadzonej korespondencji przy wsparciu aplikacji mobilnej. CRM KingAPP® skutecznie wspiera procesy prowadzone stacjonarnie i przez przedstawicieli handlowych w lokalizacji kontrahenta. Dzięki aplikacji mobilnej bieżące dane i działania są przekazywane i widoczne dla pracowników różnych działów firmy w czasie rzeczywistym
Możliwość przyznawania spersonalizowanych zniżek dla klientów według grup rabatowych (produkt lub/i zamówienie), co daje nieograniczone możliwości definiowania i konfiguracji polityki cenowej firmy oraz minimalizowania administracji. Tak stosowana automatyzacja w znacznym stopniu wspiera sprzedaż, a kupujący wie natychmiast, jaki będzie koszt poszczególnych produktów i usług. Przedstawiciel handlowy z kolei dostaje narzędzie w pełni gotowe do sprzedaży w terenie, wspierane przez aplikację mobilną
Możliwość prostego przekazywania ofert i zamówień do dalszego procesowania innemu użytkownikowi, co świetnie sprawdza się w połączeniu z CRM KingAPP®, wspierającym pracę zespołową. Pracownik, któremu przekazano zadanie, otrzyma automatyczne powiadomienie o tym, że zostało mu ono przydzielone, a szczegółowa informacja pojawi się w jego kalendarzu systemowym

Możliwość wystawiania i edycji faktur FVAT, pro forma, zaliczkowych, zadatkowych (w wybranych krajach), korygujących przez administratorów systemu (pracowników działu księgowości, sprzedawców, przedstawicieli handlowych itd.). Dostępna jest również opcja pełnej automatyzacji generowania wszystkich rodzajów faktur, a także możliwość wystawiania dokumentów za pomocą aplikacji mobilnej w lokalizacji klienta (w przypadku posiadaniu odpowiedniego sprzętu)

Możliwość bieżącego śledzenia stanu konta (płatności) danego użytkownika na potrzeby dokonania/dopełnienia transakcji lub pilnowania kredytu kupieckiego przy wsparciu aplikacji mobilnej

Możliwość kierowania do klientów/segmentów klientów dedykowanych ofert z wybranymi specjalnie dla nich produktami na zdefiniowanych przez firmę warunkach. Z oferty (również w PDF) można generować bezpośrednio zamówienie lub kontrofertę w celu negocjacji cen i warunków transakcji. Narzędzie jest wspierane przez mobilną aplikację KingAPP® i pozwala na spersonalizowaną sprzedaż wielu klientom jednocześnie

Możliwość kierowania do klientów/segmentów klientów dedykowanych ofert z wybranymi specjalnie dla nich produktami na zdefiniowanych przez firmę warunkach. Z oferty (również w PDF) można generować bezpośrednio zamówienie lub kontrofertę w celu negocjacji cen i warunków transakcji. Narzędzie jest wspierane przez mobilną aplikację KingAPP® i pozwala na spersonalizowaną sprzedaż wielu klientom jednocześnie

Możliwość dodania do zamówienia warunku, np. oczekiwanej daty dostawy, ceny minimalnej zamówienia, podzielnych płatności bądź płatności "od ręki" czy rabatów procentowych

Możliwość ręcznego tworzenia spersonalizowanej oferty dla klientów przez użytkowników systemu, w tym przedstawicieli handlowych, również za pomocą aplikacji mobilnej. Administrator w prosty sposób będzie mógł dodawać lub odejmować produkty, które chciałby przedstawić w ofercie danemu klientowi bądź grupie klientów, edytować ją wizualnie czy też merytorycznie. Stworzenie oferty opartej na danych produktów i wcześniej przygotowanych modułach jest efektywne i szybkie

Możliwość prowadzenia z kupującym negocjacji dotyczących oferty. Dzięki możliwości generowania oferty w języku ojczystym i przedstawianiu jej w języku kontrahenta prowadzenie negocjacji online (przy wsparciu systemu) staje się łatwiejsze. Funkcjonalność posiada opcję przeliczania zysku netto transakcji lub wyliczania wolumenu sprzedaży. System kontroluje założenia finansowe na danych transakcjach
Możliwość szybkiego przekształcania oferty w zamówienie przy akceptacji jej przez kupującego. Dzięki funkcji automatycznego zaciągania danych do systemu wszelkie niezbędne informacje zostają w czasie rzeczywistym przekazane do działu sprzedaży, który rozpoczyna realizację zamówienia złożonego na podstawie oferty np. u przedstawiciela handlowego

Możliwość konfigurowania zawartych w ofercie danych produktu, takich jak parametry lub dodawanie indywidualnych tekstów w wielu językach. System ofertowania KingAPP® pozwala na tworzenie ofert w językach obcych bez konieczności tłumaczenia i znajomości danego języka

Możliwość nadawania ofertom statusów i zarządzania nimi. Przeglądanie ofert jest ułatwione dzięki intuicyjnym filtrom, które ułatwią użytkownikom systemu uzyskanie czytelnej informacji dotyczącej etapu realizacji oferty. Spójnie z systemem CRM zarządzanie i przypisywanie zadań do ofert staje się proste, czytelne i znakomicie zorganizowane, a przekazywanie lub rozdzielanie zadań pomiędzy użytkowników wraz z systemem priorytetów wspiera efektywność sprzedaży

Możliwość archiwizacji ofert w celu ich późniejszego przeglądania. Dzięki tej funkcjonalności administrator systemu może powrócić do historii wysłanych ofert, analizować je, edytować i na tej podstawie tworzyć nowe. Cyfryzacja ofertowania i jego archiwizacja pozwala na zaoszczędzenie czasu pracy i zwiększenie wydajności pracownika
Możliwość uzyskania detali na temat konta klienta, np. danych, autora, statusu i typu kontaktu, języka kontaktowego oraz opiekuna. Każdy lead może otrzymać również informację o tym, jakim budżetem dysponuje klient. Każde konto może składać się z wielu użytkowników, wówczas wszelkie kontakty każdego z pracowników są zbierane w jednym miejscu. System umożliwia wyświetlenie historii zakupów lub sprzedaży za pomocą jednego kliknięcia

Możliwość złożenia klientowi indywidualnej oferty składającej się z produktów dostępnych, niedostępnych oraz takich, których nie ma w sprzedaży ogólnej. Daje to sposobność sprawdzenia, czy zaistnieje popyt na produkt potencjalnie wprowadzony do sprzedaży. Oferty mogą być przedstawiane klientom za pomocą mailingów, w formie automatycznie generowanych plików pdf, a także osobiście w ich lokalizacji przez przedstawicieli handlowych (za pomocą aplikacji mobilnej). Oferta w pdf może zostać zindywidualizowana pod kątem graficznym i wysłana do klienta z możliwością negocjacji przez system, który umożliwi obliczenie narzuconego zysku z oferty, wolumenu sprzedaży. Funkcjonalność ta pozwoli na zachowanie ciągłości negocjacji sprzedaży w jednym wątku oraz kontrolowanie rentowności danej transakcji

Możliwość błyskawicznej modyfikacji danych klienta przy znacznej oszczędności czasu. Edycja kontaktu połączonego z kontem systemowym jest równoznaczna ze zmianą danych konta firmowego. Administrator, zmieniając dane kontrahenta np. w aplikacji mobilnej, edytuje je jednocześnie we wszystkich miejscach systemu

Możliwość sporządzania notatek w systemie podczas pracy z klientem, zapisywania i archiwizacji ustaleń, uwag, wytycznych itp. w celu spójnej komunikacji i uniknięcia nieporozumień. Historia notatek może zostać udostępniona innemu użytkownikowi, który zastępuje poprzedniego pracownika. Każda z notatek może generować dla członka organizacji zadanie, które pojawi się bezpośrednio w jego kalendarzu, umożliwiając przydział zadań większej ilości osób jeszcze podczas rozmowy z klientem. Organizacja pracy i sprzedaży od początku pozwala uzyskać wysoką jakość i wydajność w dziale obsługi klienta bez utraty danych

Możliwość ręcznego dodania kontaktu do newslettera podczas edycji danych klienta. Wówczas zostaje wysłany automatyczny mailing z prośbą o potwierdzenie zapisu, a klient trafia do sieci kontaktów, którzy zostają powiadamiani np. o ważnych wydarzeniach w życiu firmy, promocjach itp. Kontakt można przypisać do grup kont, co ma wpływ na zniżki, rabaty, oferty, grupy mailingowe (to, czy i jaką wiadomość otrzyma klient)

Możliwość stworzenia listingu grup kontaktów, wspomagających m.in. wysyłanie mailingów i newsletterów, przyznawanie zniżek i promocji itp. dla dedykowanych grup docelowych. Grupami kontaktów zarządza administrator odpowiedniego modułu systemu, który jest w stanie konfigurować grupy i je tworzyć, a także administrować ich członkami. Przypisanie klienta do grupy nie oznacza, że nie może być on traktowany indywidualnie, tzn. nie może mu być przyznana np. indywidualna zniżka lub wysłana oferta specjalna. Narzędzie połączone jest z systemem CRM, który ułatwia zarządzanie kontaktami administratorom systemu, przedstawicielom handlowym, opiekunom klientów itp.

Możliwość wykonywania kluczowych zadań przez użytkowników systemu, w tym między innymi przez przedstawicieli handlowych. Handlowiec jest w stanie w szybki i prosty sposób przedstawić klientowi ofertę, a także złożyć dla niego zamówienie z poziomu panelu administracyjnego w jego własnej lokalizacji. Wygenerowane listy zamówień są przesyłane do systemu w czasie rzeczywistym. Za pomocą aplikacji mobilnej przedstawiciel handlowy może również nawiązywać i gromadzić kontakty do klientów i współpracowników biznesowych, wraz z możliwością ich połączenia z narzędziem do zarządzania kontaktami CRM. Istnieje możliwość dodawania i archiwizacji notatek ze spotkań, dodawania i edycji danych oraz wiele innych funkcjonalności znajdujących się w panelu administracyjnym systemu, które mogą być dodawane bądź odejmowane zgodnie z preferencjami klienta. Organizacja pracy i sprzedaży od początku pozwala uzyskać wysoką jakość i wydajność w dziale obsługi klienta bez utraty danych

Możliwość skanowania kodów QR i kodów kreskowych produktów przez pracowników i klientów za pomocą aplikacji obsługiwanej przez urządzenia mobilne (telefon, tablet). Aplikacja umożliwia przyjmowanie produktów na magazyn, śledzenie ścieżki przepływu produktu/wariantu czy też ustalenie jego lokalizacji w czasie rzeczywistym. Jej rozbudowane funkcjonalności umożliwiają między innymi szybkie składanie zamówienia, zlecanie wysyłek czy też wielowymiarowego ewidencjonowania towarów i dokumentów wraz z błyskawicznym dostępem do nich

Możliwość szybkiej realizacji zakupów i zadań przez użytkownika systemu. Dzięki aplikacji mobilnej praca na przykład przedstawiciela handlowego ulegnie znacznej automatyzacji, a sam pracownik stanie się bardziej wydajny. Umożliwi mu ona składanie zamówień na rzecz klienta w jego lokalizacji w czasie rzeczywistym, proste zapisywanie i archiwizację kontaktów biznesowych, bieżące nadzorowanie procesu zakupowo-sprzedażowego oraz wiele innych opcji. Aplikacja obsługuje te same warunki sprzedaży, oparte na cennikach i rabatach, które dział sprzedaży wdroży do systemu. Zamówienia generowane przez przedstawicieli pozwolą na ich szybszą realizację, ponieważ wszystkie odpowiedzialne za obsługę działy w czasie rzeczywistym zostaną powiadomione. Jeśli kupujący spełnia warunki można natychmiastowo rozpocząć realizację sprzedaży na magazynie, bez potrzeby angażowania BOK. Jeżeli wymagana jest zapłata za zamówienie, kupujący może skorzystać z wygodnej płatności w systemie bądź zapłacić gotówką przedstawicielowi, który ręcznie odnotuje wpłatę w systemie, wydrukuje stosowne dokumenty i zainicjuje realizację zamówienia

Możliwość włączenia opcji dokonywania zakupów przez regularnie kupującego klienta w oprogramowaniu skierowanemu głównie do użytkowników firmowych/systemowych. Przy pomocy intuicyjnej aplikacji mobilnej klient będzie miał możliwość wyszukania i dokonania zakupu interesujących go produktów, również przy pomocy skanera kodów QR i kodów kreskowych. Dzięki funkcjonalności udostępnienia zaufanym klientom możliwości korzystania z aplikacji organizacja automatyzuje procesy zakupowe, oszczędzając tym samym czas swoich pracowników i zwiększając liczbę przyjmowanych zamówień

Możliwość ustawienia wielu użytkowników dla danego sprzedawcy lub kupującego pod kontami firmowymi działającymi na rachunek jednego przedsiębiorstwa. Cały zespół funkcjonuje na koncie przypisanym do jednego numeru NIP, również w przypadku różnych lokalizacji użytkowników, różnych ról i uprawnień systemowych oraz magazynowych. Istnieje możliwość wyszukania użytkownika po numerze NIP lub innym identyfikatorze
Możliwość ustawienia rabatów dla zakupu pełnych opakowań. Klient otrzyma zniżkę na produkty, kupując np. karton płynów, składający się z 12 pojedynczych butelek zapakowanych w jeden karton.
Możliwość ustawienia zniżek przy płatnościach z góry, np. procentowych przy pełnej przedpłacie (klient wpłacając wymaganą kwotę w formie zadatku otrzyma rabat 10%)
Możliwość dospecyfikowania usługi podczas rezerwacji poprzez uzupełnianie koszyka o dodatkowe opcje
Possibility of manual acceptance of orders from customers from the administration panel and simple and intuitive generation of orders for goods from the supplier by system users. The functionality allows you to obtain the data necessary to complete the order, edit and print them, or add notes and comments. The functionality supported by the mobile application is particularly useful, for example, in the work of a sales representative, call center or in the case of e-mail, telephone or direct contact with the customer
Możliwość ewidencjonowania i przechowywania kontaktów biznesowych, handlowych itp., dostępnych do realizowania zamówień i ofertowania. Narzędzie powiązane z CRM, umożliwiające zaciąganie kontaktów między innymi ze znajdujących się na stronie internetowej formularzy, poczty e-mail, baz kontaktów itp. Zewidencjonowane kontakty mogą zostać przekonwertowane w użytkowników systemu, co daje możliwość poszerzenia bazy sprzedażowej i rozszerzenia działalności handlowej
Możliwość dostosowania aplikacji do jednej z 19 wersji językowych. Funkcjonalność ułatwia prezentację oferty klientowi obcojęzycznemu dzięki generowaniu oferty w języku ojczystym i przedstawianiu jej w języku kontrahenta. Aplikacja umożliwia realizację sprzedaży na skalę międzynarodową oraz przekazywanie zamówień lub zadań pracownikom obcojęzycznym, realizującym swoje zadania na późniejszym etapie łańcucha sprzedażowego. Dzięki takiej funkcjonalności działające międzynarodowo korporacje mogą korzystać z jednego, spójnego systemu bez konieczności instalacji i integracji wielu aplikacji wspomagających komunikację w różnych językach
Możliwość utworzenia dedykowanej półki magazynowej dla przedstawiciela handlowego w celu podjęcia towaru dla ewidencji sprzedaży lub zwrotu na magazyn. Dzięki takiej funkcjonalności zamówienia składane w czasie rzeczywistym (na przykład poprzez aplikację mobilną) są zsynchronizowane ze stanami magazynowymi, co pozwala na uniknięcie błędów w postaci zamówienia brakującego towaru przez innego pracownika firmy przy potencjalnym braku danego artykułu na magazynie. Funkcjonalność pozwala również na uzyskanie informacji, gdzie i u kogo w danym momencie znajdują się towary firmowe
Możliwość bieżącego rozliczania i księgowania transakcji gotówkowych przez przedstawicieli handlowych w miejscu prezentowania oferty, np. w siedzibie klienta, wraz z wygenerowaniem odpowiedniego rodzaju faktury i pokwitowania przyjęcia gotówki. W przypadku posiadania odpowiedniego sprzętu istnieje możliwość wydruku dokumentów mobilnie u klienta bezpośrednio z aplikacji mobilnej
Możliwość składania bezpośredniego zamówienia dla klienta w jego lokalizacji, np. w siedzibie jego firmy. Dzięki wsparciu aplikacji mobilnej przedstawiciel handlowy nie tylko przedstawia ofertę, ale w czasie rzeczywistym przeprowadza cały proces transakcyjny - od złożenia zamówienia, poprzez płatności i fakturowanie, aż po przekazanie zamówienia do działu wysyłek. Ponadto ma on możliwość prowadzenia negocjacji, korekty przedstawionej oferty, przyznawania rabatów, gratisów czy ustawiania promocji
Możliwość przyznawania klientom gratisów przez przedstawicieli handlowych. Dzięki odnotowaniu ich w aplikacji mobilnej przyznanie gratisu zostanie w czasie rzeczywistym odnotowanie w systemie, który podejmie odpowiednie akcje, takie jak zdjęcie produktu ze stanu magazynowego czy należne rozliczenia. Ewidencja gratisów umożliwia ich płynną dystrybucję oraz kontrolowanie czy zostały wydane zgodnie z polityką firmową