Możliwość uzyskania detali na temat konta klienta, np. danych, autora, statusu i typu kontaktu, języka kontaktowego oraz opiekuna. Każdy lead może otrzymać również informację o tym, jakim budżetem dysponuje klient. Każde konto może składać się z wielu użytkowników, wówczas wszelkie kontakty każdego z pracowników są zbierane w jednym miejscu. System umożliwia wyświetlenie historii zakupów lub sprzedaży za pomocą jednego kliknięcia
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. wyłączenie ciasteczek