Możliwość wykonywania kluczowych zadań przez użytkowników systemu, w tym między innymi przez przedstawicieli handlowych. Handlowiec jest w stanie w szybki i prosty sposób przedstawić klientowi ofertę, a także złożyć dla niego zamówienie z poziomu panelu administracyjnego w jego własnej lokalizacji. Wygenerowane listy zamówień są przesyłane do systemu w czasie rzeczywistym. Za pomocą aplikacji mobilnej przedstawiciel handlowy może również nawiązywać i gromadzić kontakty do klientów i współpracowników biznesowych, wraz z możliwością ich połączenia z narzędziem do zarządzania kontaktami CRM. Istnieje możliwość dodawania i archiwizacji notatek ze spotkań, dodawania i edycji danych oraz wiele innych funkcjonalności znajdujących się w panelu administracyjnym systemu, które mogą być dodawane bądź odejmowane zgodnie z preferencjami klienta. Organizacja pracy i sprzedaży od początku pozwala uzyskać wysoką jakość i wydajność w dziale obsługi klienta bez utraty danych