iIość sztuk:0Razem0.00 PLN
iIość sztuk:0Razem0.00 PLN
iIość sztuk:0Razem0.00 PLN

produkty w Twoim koszyku

iIość sztuk:0Razem0.00 PLN
Wysyłka
Dostawa: PLN

Nasze rozwiązania biznesowe

Stwórz własną listę modułów, które Cię interesują, a my na tej podstawie przygotujemy rozmowę strategiczną
Nasze rozwiązania biznesowe IT

Wybierz pasujący Profil Klienta

Stworzyliśmy modelowe profile biznesowe, aby pomóc wybrać funkcjonalności i moduły pasujące do specyfiki danej branży i wykonywanej pracy.

lub wybierz samodzielnie
potrzebne rozwiązania

Nasze rozwiązania biznesowe IT
Tym przyciskiem dodajesz cały moduł
Nasze rozwiązania biznesowe IT
A tym pojedynczą funkcjonalność

Nasze moduły biznesowe

Kategorie

avatar

Autorska aplikacja mobilna Shop.KingAPP® to proste, intuicyjne narzędzie na smartfona, służące do obsługi systemu magazynowego KingAPP®. Za jej pomocą zautomatyzujesz wszelkie wykonywane na magazynach ruchy – od zamówienia, po wydanie. Umożliwia ona zorganizowanie pracy niemal całego magazynu – wszystko dzięki prostemu mechanizmowi skanowania kodów QR i barkodów towarów, półek, wysyłek czy przyjęć.

Dzięki aplikacji Shop.KingAPP® szybko dodasz produkt na stan magazynowy lub zdejmiesz go z półki, zanotujesz zmiany, a także prześledzisz ścieżkę przepływu produktu w czasie rzeczywistym. Będziesz mógł na bieżąco obserwować produkty przeznaczone do pobrania, pakowania, przyjęcia czy utylizacji wraz z zakończeniem sprzedaży artykułu na kanałach e-commerce.

Aplikacja Shop.KingAPP® jest skierowana do przedstawicieli handlowych, którym pozwala na proste gromadzenie kontaktów biznesowych w jednym miejscu. Umożliwia ona szybkie odszukanie kontrahenta, zapisywanie informacji, notatek czy zainteresowań. Dzięki temu celnie odpowiesz na wymogi swojego klienta i błyskawicznie zamówisz to, czego w danej chwili potrzebuje.

Shop.KingAPP® umożliwia także udostępnienie opcji dokonywania zakupów użytkownikom za pomocą aplikacji, włącznie z konfiguratorem produktów, dzięki któremu klient zaaranżuje swój własny produkt. Aplikacja jest znaczącym wsparciem nie tylko dla pracowników magazynów, ale także dla administracji przedsiębiorstwa. Jest zintegrowana z innymi modułami systemu ERP KingAPP®, takimi jak system zarządzania firmą, sprzedażą, zamówieniami czy wysyłkami. Znacznie przyspiesza pracę firmy sprawiając, że staje się bardziej wydajna i efektywna.

Dzięki zaimplementowaniu translacji zarówno aplikacja, jak i system magazynowy mogą być przetłumaczone aż na 19 języków, ułatwiając tym samym komunikację z pracownikami z zagranicy.

Możliwość bieżącej ewidencji i kontroli kontaktów, otrzymywanych i składanych ofert, prowadzonej korespondencji przy wsparciu aplikacji mobilnej. CRM KingAPP® skutecznie wspiera procesy prowadzone stacjonarnie i przez przedstawicieli handlowych w lokalizacji kontrahenta. Dzięki aplikacji mobilnej bieżące dane i działania są przekazywane i widoczne dla pracowników różnych działów firmy w czasie rzeczywistym
Możliwość przyznawania spersonalizowanych zniżek dla klientów według grup rabatowych (produkt lub/i zamówienie), co daje nieograniczone możliwości definiowania i konfiguracji polityki cenowej firmy oraz minimalizowania administracji. Tak stosowana automatyzacja w znacznym stopniu wspiera sprzedaż, a kupujący wie natychmiast, jaki będzie koszt poszczególnych produktów i usług. Przedstawiciel handlowy z kolei dostaje narzędzie w pełni gotowe do sprzedaży w terenie, wspierane przez aplikację mobilną
Możliwość prostego przekazywania ofert i zamówień do dalszego procesowania innemu użytkownikowi, co świetnie sprawdza się w połączeniu z CRM KingAPP®, wspierającym pracę zespołową. Pracownik, któremu przekazano zadanie, otrzyma automatyczne powiadomienie o tym, że zostało mu ono przydzielone, a szczegółowa informacja pojawi się w jego kalendarzu systemowym

Możliwość wystawiania i edycji faktur FVAT, pro forma, zaliczkowych, zadatkowych (w wybranych krajach), korygujących przez administratorów systemu (pracowników działu księgowości, sprzedawców, przedstawicieli handlowych itd.). Dostępna jest również opcja pełnej automatyzacji generowania wszystkich rodzajów faktur, a także możliwość wystawiania dokumentów za pomocą aplikacji mobilnej w lokalizacji klienta (w przypadku posiadaniu odpowiedniego sprzętu)

Możliwość bieżącego śledzenia stanu konta (płatności) danego użytkownika na potrzeby dokonania/dopełnienia transakcji lub pilnowania kredytu kupieckiego przy wsparciu aplikacji mobilnej

Możliwość kierowania do klientów/segmentów klientów dedykowanych ofert z wybranymi specjalnie dla nich produktami na zdefiniowanych przez firmę warunkach. Z oferty (również w PDF) można generować bezpośrednio zamówienie lub kontrofertę w celu negocjacji cen i warunków transakcji. Narzędzie jest wspierane przez mobilną aplikację KingAPP® i pozwala na spersonalizowaną sprzedaż wielu klientom jednocześnie

Możliwość kierowania do klientów/segmentów klientów dedykowanych ofert z wybranymi specjalnie dla nich produktami na zdefiniowanych przez firmę warunkach. Z oferty (również w PDF) można generować bezpośrednio zamówienie lub kontrofertę w celu negocjacji cen i warunków transakcji. Narzędzie jest wspierane przez mobilną aplikację KingAPP® i pozwala na spersonalizowaną sprzedaż wielu klientom jednocześnie

Możliwość ręcznego tworzenia spersonalizowanej oferty dla klientów przez użytkowników systemu, w tym przedstawicieli handlowych, również za pomocą aplikacji mobilnej. Administrator w prosty sposób będzie mógł dodawać lub odejmować produkty, które chciałby przedstawić w ofercie danemu klientowi bądź grupie klientów, edytować ją wizualnie czy też merytorycznie. Stworzenie oferty opartej na danych produktów i wcześniej przygotowanych modułach jest efektywne i szybkie

Możliwość błyskawicznej modyfikacji danych klienta przy znacznej oszczędności czasu. Edycja kontaktu połączonego z kontem systemowym jest równoznaczna ze zmianą danych konta firmowego. Administrator, zmieniając dane kontrahenta np. w aplikacji mobilnej, edytuje je jednocześnie we wszystkich miejscach systemu

Możliwość sporządzania notatek w systemie podczas pracy z klientem, zapisywania i archiwizacji ustaleń, uwag, wytycznych itp. w celu spójnej komunikacji i uniknięcia nieporozumień. Historia notatek może zostać udostępniona innemu użytkownikowi, który zastępuje poprzedniego pracownika. Każda z notatek może generować dla członka organizacji zadanie, które pojawi się bezpośrednio w jego kalendarzu, umożliwiając przydział zadań większej ilości osób jeszcze podczas rozmowy z klientem. Organizacja pracy i sprzedaży od początku pozwala uzyskać wysoką jakość i wydajność w dziale obsługi klienta bez utraty danych

Możliwość zamieszczenia na stronie konfiguratora produktów, dzięki któremu klient będzie mógł zaaranżować artykuł według własnego uznania. Użytkownik będzie miał możliwość własnoręcznego rozbudowania podstawowej wersji produktu o określone przez siebie opcje i wybrania m.in. rozmiaru, koloru, kształtu czy grafiki. Konfigurator automatycznie podlicza koszt wprowadzonych przez klienta zmian, ukazując mu cenę końcową. Narzędzie można porównać do konfiguratora odzieży: do podstawowej, białej koszulki w rozmiarze L użytkownik dodaje kolor niebieski oraz wybrany przez siebie napis, otrzymując produkt i cenę końcową

Możliwość wykonywania kluczowych zadań przez użytkowników systemu, w tym między innymi przez przedstawicieli handlowych. Handlowiec jest w stanie w szybki i prosty sposób przedstawić klientowi ofertę, a także złożyć dla niego zamówienie z poziomu panelu administracyjnego w jego własnej lokalizacji. Wygenerowane listy zamówień są przesyłane do systemu w czasie rzeczywistym. Za pomocą aplikacji mobilnej przedstawiciel handlowy może również nawiązywać i gromadzić kontakty do klientów i współpracowników biznesowych, wraz z możliwością ich połączenia z narzędziem do zarządzania kontaktami CRM. Istnieje możliwość dodawania i archiwizacji notatek ze spotkań, dodawania i edycji danych oraz wiele innych funkcjonalności znajdujących się w panelu administracyjnym systemu, które mogą być dodawane bądź odejmowane zgodnie z preferencjami klienta. Organizacja pracy i sprzedaży od początku pozwala uzyskać wysoką jakość i wydajność w dziale obsługi klienta bez utraty danych

Możliwość skanowania kodów QR i kodów kreskowych produktów przez pracowników i klientów za pomocą aplikacji obsługiwanej przez urządzenia mobilne (telefon, tablet). Aplikacja umożliwia przyjmowanie produktów na magazyn, śledzenie ścieżki przepływu produktu/wariantu czy też ustalenie jego lokalizacji w czasie rzeczywistym. Jej rozbudowane funkcjonalności umożliwiają między innymi szybkie składanie zamówienia, zlecanie wysyłek czy też wielowymiarowego ewidencjonowania towarów i dokumentów wraz z błyskawicznym dostępem do nich

Możliwość szybkiego przesuwania produktów pomiędzy półkami magazynowymi, magazynami itp. przez pracowników magazynów, administratorów systemu i inne uprawnione osoby
Możliwość szybkiego dodawania produktów do stanu magazynowego poprzez skanowanie kodów QR i kodów kreskowych artykułów
Możliwość szybkiego usuwania produktów ze stanu magazynowego w trzech opcjach: utylizacji produktu z wymuszeniem podania przyczyny, rezerwacji produktu pod zamówienie lub pod klienta oraz zdjęcie ze stanu magazynowego
Możliwość szybkiego dodawania notatek przy zachodzących zmianach
Możliwość utylizacji produktu wraz z akcjami magazynowymi, zakończenia sprzedaży na kanałach e-commerce, eBay, Allegro, Amazon, Otomoto, OLX, platformach dropshippingowych czy marketplace
Możliwość uzyskania wglądu do listingu produktów do pobrania przez oddelegowanego przez administratora systemu pracownika
Możliwość uzyskania wglądu do listingu produktów do pakowania przez oddelegowanego przez administratora systemu pracownika
Możliwość śledzenia i kontroli przyjęć wewnętrznych, a także ewidencjonowania produktów spoza systemu skierowanych na osobny listing na podstawie kodów QR lub barkodów
Możliwość śledzenia i kontroli przyjęć zewnętrznych, a także ewidencjonowania produktów spoza systemu skierowanych na osobny listing na podstawie kodów QR lub barkodów

Możliwość szybkiej realizacji zakupów i zadań przez użytkownika systemu. Dzięki aplikacji mobilnej praca na przykład przedstawiciela handlowego ulegnie znacznej automatyzacji, a sam pracownik stanie się bardziej wydajny. Umożliwi mu ona składanie zamówień na rzecz klienta w jego lokalizacji w czasie rzeczywistym, proste zapisywanie i archiwizację kontaktów biznesowych, bieżące nadzorowanie procesu zakupowo-sprzedażowego oraz wiele innych opcji. Aplikacja obsługuje te same warunki sprzedaży, oparte na cennikach i rabatach, które dział sprzedaży wdroży do systemu. Zamówienia generowane przez przedstawicieli pozwolą na ich szybszą realizację, ponieważ wszystkie odpowiedzialne za obsługę działy w czasie rzeczywistym zostaną powiadomione. Jeśli kupujący spełnia warunki można natychmiastowo rozpocząć realizację sprzedaży na magazynie, bez potrzeby angażowania BOK. Jeżeli wymagana jest zapłata za zamówienie, kupujący może skorzystać z wygodnej płatności w systemie bądź zapłacić gotówką przedstawicielowi, który ręcznie odnotuje wpłatę w systemie, wydrukuje stosowne dokumenty i zainicjuje realizację zamówienia

Możliwość odzwierciedlenia strony głównej sklepu lub wizytówki w aplikacji mobilnej wraz z wyszukiwarką, koszykiem zakupowym, podstroną logowania/rejestracji, kartami/kafelkami produktów, intuicyjnym menu kategorii, filtrowaniem
Możliwość stworzenia dedykowanej, zaawansowanej wyszukiwarki w aplikacji mobilnej, dostosowanej do potrzeb i bieżących trendów zarówno biznesowych, jak i technologicznych. Po konsultacji z klientem i uzyskaniu niezbędnych danych, a także porad ze strony fachowców zostanie ona wyposażona w niezbędne, ułatwiające wyszukiwanie filtry oraz inne narzędzia techniczne
Możliwość stworzenia w aplikacji widoku listingu kategorii oraz kart dostępnych produktów wraz z parametrami, opisami, cennikami itp. Szybkie odnalezienie danego towaru będzie możliwe dzięki intuicyjnemu menu bądź wyszukiwarce, a także dzięki czytelnemu przedstawieniu produktów, dostosowanemu do wymogów urządzeń mobilnych

Możliwość włączenia opcji dokonywania zakupów przez regularnie kupującego klienta w oprogramowaniu skierowanemu głównie do użytkowników firmowych/systemowych. Przy pomocy intuicyjnej aplikacji mobilnej klient będzie miał możliwość wyszukania i dokonania zakupu interesujących go produktów, również przy pomocy skanera kodów QR i kodów kreskowych. Dzięki funkcjonalności udostępnienia zaufanym klientom możliwości korzystania z aplikacji organizacja automatyzuje procesy zakupowe, oszczędzając tym samym czas swoich pracowników i zwiększając liczbę przyjmowanych zamówień

Możliwość ciągłego śledzenia ścieżki przepływu produktu
Możliwość ustawienia wielu użytkowników dla danego sprzedawcy lub kupującego pod kontami firmowymi działającymi na rachunek jednego przedsiębiorstwa. Cały zespół funkcjonuje na koncie przypisanym do jednego numeru NIP, również w przypadku różnych lokalizacji użytkowników, różnych ról i uprawnień systemowych oraz magazynowych. Istnieje możliwość wyszukania użytkownika po numerze NIP lub innym identyfikatorze
Możliwość przeprowadzania kontroli jakości produktów u producenta bądź we własnym magazynie kontroli jakości przy wsparciu aplikacji mobilnej Shop.KingAPP®. Narzędzie kontroli jakości umożliwia również raportowanie usterek i wad oraz przyjmowanie na stan części produkcyjnych spełniających wymogi jakościowe, zakwalifikowanych do odbioru i sprzedaży
Możliwość stworzenia magazynów spedycyjnych, dystrybucyjnych, produkcyjnych, sprzedażowych, kontroli jakości. Posiadanie własnych miejsc magazynowych wspiera rozwiązywanie problemów ze zwrotami czy pobranymi lub niewydanymi towarami. Administrator systemu zarządzania firmą bądź systemu magazynowego ma możliwość wielowymiarowego zarządzania magazynem, w tym np. tworzenia miejsc magazynowych, przenoszenia towarów na półkach itp. - przy wsparciu aplikacji mobilnej
Possibility of manual acceptance of orders from customers from the administration panel and simple and intuitive generation of orders for goods from the supplier by system users. The functionality allows you to obtain the data necessary to complete the order, edit and print them, or add notes and comments. The functionality supported by the mobile application is particularly useful, for example, in the work of a sales representative, call center or in the case of e-mail, telephone or direct contact with the customer
Możliwość ewidencjonowania i przechowywania kontaktów biznesowych, handlowych itp., dostępnych do realizowania zamówień i ofertowania. Narzędzie powiązane z CRM, umożliwiające zaciąganie kontaktów między innymi ze znajdujących się na stronie internetowej formularzy, poczty e-mail, baz kontaktów itp. Zewidencjonowane kontakty mogą zostać przekonwertowane w użytkowników systemu, co daje możliwość poszerzenia bazy sprzedażowej i rozszerzenia działalności handlowej
Możliwość dostosowania aplikacji do jednej z 19 wersji językowych. Funkcjonalność ułatwia prezentację oferty klientowi obcojęzycznemu dzięki generowaniu oferty w języku ojczystym i przedstawianiu jej w języku kontrahenta. Aplikacja umożliwia realizację sprzedaży na skalę międzynarodową oraz przekazywanie zamówień lub zadań pracownikom obcojęzycznym, realizującym swoje zadania na późniejszym etapie łańcucha sprzedażowego. Dzięki takiej funkcjonalności działające międzynarodowo korporacje mogą korzystać z jednego, spójnego systemu bez konieczności instalacji i integracji wielu aplikacji wspomagających komunikację w różnych językach
Możliwość składania bezpośredniego zamówienia dla klienta w jego lokalizacji, np. w siedzibie jego firmy. Dzięki wsparciu aplikacji mobilnej przedstawiciel handlowy nie tylko przedstawia ofertę, ale w czasie rzeczywistym przeprowadza cały proces transakcyjny - od złożenia zamówienia, poprzez płatności i fakturowanie, aż po przekazanie zamówienia do działu wysyłek. Ponadto ma on możliwość prowadzenia negocjacji, korekty przedstawionej oferty, przyznawania rabatów, gratisów czy ustawiania promocji
Możliwość przyznawania klientom gratisów przez przedstawicieli handlowych. Dzięki odnotowaniu ich w aplikacji mobilnej przyznanie gratisu zostanie w czasie rzeczywistym odnotowanie w systemie, który podejmie odpowiednie akcje, takie jak zdjęcie produktu ze stanu magazynowego czy należne rozliczenia. Ewidencja gratisów umożliwia ich płynną dystrybucję oraz kontrolowanie czy zostały wydane zgodnie z polityką firmową
Możliwość przeprowadzenia inwentaryzacji produktów i towarów przy pomocy aplikacji mobilnej Shop.KingAPP®
Możliwość konfiguracji aplikacji mobilnej w wersji offline dla przedstawicieli handlowych. Funkcjonalność ta jest przydatna w miejscach o ograniczonym zasięgu internetu lub w razie awarii sieci wi-fi, umożliwiając przesył danych nawet w przypadkach braku możliwości połączenia się z siecią

Możliwość przeprowadzenia przeglądu dostarczonego towaru podczas jego przyjęcia. Weryfikacja realizacji zamówienia może być przeprowadzona pod kątem jego poprawności, ilości zamówionych produktów, uszkodzonych artykułów itp. Gdy zaistnieje błąd, istnieje możliwość jego szybkiego odnotowania i wydzielenia drugiego zakupu, zgłoszenia zwrotu bądź reklamacji (wraz z danymi i notatkami na temat błędu), a także wydrukowania protokołu odbioru towaru

Możliwość automatycznego wygenerowania z systemu druku KP (kasa przyjmie) dla danego zamówienia wraz z przypisanym do zamówienia unikalnym kodem QR.  Istnieje możliwość ewidencjonowania wydawania towaru dla klientów, tworzenia i drukowania odpowiednich dokumentów oraz poboru opłat w systemie. Płatność na poczet użytkownika zostanie rozliczona i przeksięgowana z konta pracownika na konto firmy. Dokumenty oparte na kodach QR można łatwo identyfikować oraz skanować do odpowiednich plików, stwierdzając ich poprawność i zgodność np. z podpisami

Nasi Klienci wybierają najczęściej również moduły: