iIość sztuk:0Razem0.00 PLN
iIość sztuk:0Razem0.00 PLN
iIość sztuk:0Razem0.00 PLN

produkty w Twoim koszyku

iIość sztuk:0Razem0.00 PLN
Wysyłka
Dostawa: PLN

Nasze moduły biznesowe

Możliwość utworzenia dopasowanej do potrzeb klienta strony głównej wraz z dedykowanymi grafikami oraz spersonalizowanymi tekstami opisującymi firmę, jej działalność i ofertę. Strona może zostać dostosowana do wymagań wyszukiwarki (copywriting, SEO), zawierać formularze kontaktowe z możliwością połączenia z listą CRM, a także wiele innych atrakcyjnych dla klienta modułów
Możliwość utworzenia podstrony “O nas” wraz z dedykowanymi, zgodnymi z zasadami copywritingu tekstami budzącymi zaufanie klienta, pozytywnie wpływającymi na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce. Na podstronie mogą znaleźć się profesjonalne grafiki, formularze (kontakt, newsletter itp.), informacje dodatkowe, przekierowania oraz inne elementy przydatne w funkcjonowaniu platformy internetowej
Możliwość utworzenia do czterech podstron wraz ze zdjęciami i opisami, np. przedstawieniem oferty, cennikiem, prezentacją realizacji itp. Podstrony mogą zawierać moduły, formularze, podlinkowania, dedykowane grafiki i wiele innych elementów. Każda z podstron może zostać w sposób półautomatyczny przetłumaczona na 19 języków

Możliwość utworzenia podstrony kontaktowej wraz z wizytówką (adres, telefon, e-mail itp.), zintegrowaną z Google Maps mapą dojazdu, godzinami otwarcia firmy itd. Istnieje także możliwość zamieszczenia na stronie formularza kontaktowego czy formularza zapytania o usługę i połączenia go z listą kontaktów CRM (zarządzanie relacjami z klientem), m.in. w celu prowadzenia skuteczniejszych działań marketingowych

Możliwość utworzenia podstrony rejestracji/logowania wraz z formularzami umożliwiającymi logowanie i rejestrację do strony oferującej sprzedaż produktów i usług. W każdym przypadku podstrona spełnia wymagania prawne w danym kraju (np. RODO), a zbierane przez formularze dane mogą być gromadzone na liście zarządzania kontaktami CRM
Możliwość utworzenia podstrony wraz z opracowanymi przez klienta tekstami wymaganymi prawnie w danym kraju (KingAPP® nie odpowiada za zawartość zamieszczonych treści), takimi jak Regulamin czy Polityka prywatności
Możliwość utworzenia formularza umożliwiającego klientowi skontaktowanie się z firmą oraz szybkiej odpowiedzi na zadawane pytania. Formularz dostosowany zostaje do potrzeb klienta i może zawierać różne elementy (lista rozwijana, checkboxy, pola tekstowe itp.). Może zostać wykorzystany nie tylko do kontaktu na linii sprzedawca-klient, ale także do zbierania leadów oraz wykorzystania w kampaniach marketingowych. Istnieje możliwość rejestrowania danych i zapisania ich na liście CRM w celu dalszego ich przetwarzania
Możliwość zamieszczenia bezpośredniego przekierowania ze strony na Facebooka, Instagrama, Twittera, LinkedIna itp. za pomocą prostej wtyczki na backendzie systemu. Narzędzie ułatwia odnalezienie profili społecznościowych firmy przez klienta, co jest jedną z metod budowania tożsamości i identyfikacji marki. Funkcjonalność wspierana jest przez aplikację SocialQueen®, ułatwiającą organizację pracy w mediach społecznościowych
Możliwość zamieszczenia na stronie formularza zapisu do newslettera wraz z checkboxem akceptacji Polityki prywatności oraz Regulaminu serwisu oraz stosownymi informacjami, co stanowi wymagania prawne związane z RODO. Na konto użytkownika zapisującego się na newsletter zostanie wysłany automatyczny e-mail z linkiem aktywacyjnym, a także e-mail potwierdzający zapis. Istnieje możliwość zapisu i wykorzystania listy osób zapisanych na newsletter na liście kontaktów CRM
Możliwość prostego przekazywania ofert i zamówień do dalszego procesowania innemu użytkownikowi, co świetnie sprawdza się w połączeniu z CRM KingAPP®, wspierającym pracę zespołową. Pracownik, któremu przekazano zadanie, otrzyma automatyczne powiadomienie o tym, że zostało mu ono przydzielone, a szczegółowa informacja pojawi się w jego kalendarzu systemowym

Możliwość kierowania do klientów/segmentów klientów dedykowanych ofert z wybranymi specjalnie dla nich produktami na zdefiniowanych przez firmę warunkach. Z oferty (również w PDF) można generować bezpośrednio zamówienie lub kontrofertę w celu negocjacji cen i warunków transakcji. Narzędzie jest wspierane przez mobilną aplikację KingAPP® i pozwala na spersonalizowaną sprzedaż wielu klientom jednocześnie

Możliwość ręcznego tworzenia spersonalizowanej oferty dla klientów przez użytkowników systemu, w tym przedstawicieli handlowych, również za pomocą aplikacji mobilnej. Administrator w prosty sposób będzie mógł dodawać lub odejmować produkty, które chciałby przedstawić w ofercie danemu klientowi bądź grupie klientów, edytować ją wizualnie czy też merytorycznie. Stworzenie oferty opartej na danych produktów i wcześniej przygotowanych modułach jest efektywne i szybkie

Możliwość generowania własnych pakietów ofertowych części po filtrach: VIN, data demontażu, kategoria części, kategoria pakietów (wymagana jest predefinicja, większa ilość części podzielona na skategoryzowane sekcje)
Możliwość szybkiego przekształcania oferty w zamówienie przy akceptacji jej przez kupującego. Dzięki funkcji automatycznego zaciągania danych do systemu wszelkie niezbędne informacje zostają w czasie rzeczywistym przekazane do działu sprzedaży, który rozpoczyna realizację zamówienia złożonego na podstawie oferty np. u przedstawiciela handlowego
Możliwość wysyłania ofert grupowych dla kręgu zdefiniowanych użytkowników z możliwością zawierania transakcji przez wszystkich z pilnowaniem dostępności towarów
Możliwość edytowania ofert wysyłanych w różnych formatach, włącznie z danymi produktowymi zawartymi w ofercie

Możliwość konfigurowania zawartych w ofercie danych produktu, takich jak parametry lub dodawanie indywidualnych tekstów w wielu językach. System ofertowania KingAPP® pozwala na tworzenie ofert w językach obcych bez konieczności tłumaczenia i znajomości danego języka

Możliwość nadawania ofertom statusów i zarządzania nimi. Przeglądanie ofert jest ułatwione dzięki intuicyjnym filtrom, które ułatwią użytkownikom systemu uzyskanie czytelnej informacji dotyczącej etapu realizacji oferty. Spójnie z systemem CRM zarządzanie i przypisywanie zadań do ofert staje się proste, czytelne i znakomicie zorganizowane, a przekazywanie lub rozdzielanie zadań pomiędzy użytkowników wraz z systemem priorytetów wspiera efektywność sprzedaży

Możliwość archiwizacji ofert w celu ich późniejszego przeglądania. Dzięki tej funkcjonalności administrator systemu może powrócić do historii wysłanych ofert, analizować je, edytować i na tej podstawie tworzyć nowe. Cyfryzacja ofertowania i jego archiwizacja pozwala na zaoszczędzenie czasu pracy i zwiększenie wydajności pracownika

Możliwość złożenia klientowi indywidualnej oferty składającej się z produktów dostępnych, niedostępnych oraz takich, których nie ma w sprzedaży ogólnej. Daje to sposobność sprawdzenia, czy zaistnieje popyt na produkt potencjalnie wprowadzony do sprzedaży. Oferty mogą być przedstawiane klientom za pomocą mailingów, w formie automatycznie generowanych plików pdf, a także osobiście w ich lokalizacji przez przedstawicieli handlowych (za pomocą aplikacji mobilnej). Oferta w pdf może zostać zindywidualizowana pod kątem graficznym i wysłana do klienta z możliwością negocjacji przez system, który umożliwi obliczenie narzuconego zysku z oferty, wolumenu sprzedaży. Funkcjonalność ta pozwoli na zachowanie ciągłości negocjacji sprzedaży w jednym wątku oraz kontrolowanie rentowności danej transakcji

Możliwość błyskawicznej modyfikacji danych klienta przy znacznej oszczędności czasu. Edycja kontaktu połączonego z kontem systemowym jest równoznaczna ze zmianą danych konta firmowego. Administrator, zmieniając dane kontrahenta np. w aplikacji mobilnej, edytuje je jednocześnie we wszystkich miejscach systemu

Możliwość sporządzania notatek w systemie podczas pracy z klientem, zapisywania i archiwizacji ustaleń, uwag, wytycznych itp. w celu spójnej komunikacji i uniknięcia nieporozumień. Historia notatek może zostać udostępniona innemu użytkownikowi, który zastępuje poprzedniego pracownika. Każda z notatek może generować dla członka organizacji zadanie, które pojawi się bezpośrednio w jego kalendarzu, umożliwiając przydział zadań większej ilości osób jeszcze podczas rozmowy z klientem. Organizacja pracy i sprzedaży od początku pozwala uzyskać wysoką jakość i wydajność w dziale obsługi klienta bez utraty danych

Możliwość dodawania kontaktu do systemu przy minimalnej ilości danych. Pozostałe dane można wprowadzić w późniejszym terminie, co pozwala na sprawną rejestrację większej ilości kontaktów. Nowy kontakt wymaga weryfikacji - system zakłada, że wstępne dane nie są danymi dla handlowca, a danymi do sprawdzenia i nawiązania pierwszego kontaktu. Po przeprowadzeniu weryfikacji kontaktem zajmuje się przypisany handlowiec. W przypadku weryfikacji negatywnej lead zostaje zakwalifikowany jako spam
Możliwość filtrowania statystyk ofert po statusie oferty, okresie i zakresie czasu

Możliwość automatyzacji ofertowania na eBay i Allegro według konfiguracji w zakresie cenowym, z możliwością wliczenia kosztów wysyłki w cenę produktu w odpowiednim wymiarze cenowym (“Wysyłka gratis”). Zabieg wliczenia kosztów wysyłki pozwoli na podniesienie pozycji produktu w wynikach wyszukiwania

Możliwość ofertowania poniżej ceny z listingu dla obserwujących. System automatycznie wygeneruje propozycję zakupu po obniżonej cenie osobom zainteresowanym, które obserwują dany produkt (np. użytkownik obserwujący artykuł za 100 zł otrzyma od systemu ofertę kupna za 90 zł)

Możliwość widoku listingu oraz kart produktów wraz z parametrami, opisami, multimediami (zdjęcia, video, prezentacje itp.), a także możliwością dodania oceny/opinii przez klientów, produktami powiązanymi/polecanymi, formularzem kontaktowym czy zapytania o produkt, a także innymi elementami
Możliwość dodania osobnej grafiki dla każdej wersji językowej serwisu. Grafika na każdej podstronie może zostać dostosowana do języka, w którym wyświetla stronę użytkownik (w sumie dostępnych jest 27 wersji językowych), co pozwoli na pokazanie np. bannerów promocyjnych w języku użytkownika
Możliwość zamieszczenia na stronie modułu ukazującego np. liczbę zadowolonych klientów, wdrożeń itp. z efektem naliczania od 0. Zabieg ten pozwala nie tylko na wizualne urozmaicenie strony w formie czytelnych danych, ale także wzbudza zaufanie klienta do firmy poprzez liczbowe bądź procentowe pokazanie wyników
Możliwość dodania na stronie modułu Facebook Messenger, umożliwiającego bezpośredni kontakt z firmą przez komunikator (wiadomości mogą być zintegrowane z CRM jako dodatkowy kanał komunikacji). Jeżeli klient wybierze ten kanał komunikacji jako domyślny, wszystkie powiadomienia i e-maile systemowe będą kierowane na Facebook Messenger
Możliwość dodania na stronie modułu WhatsApp, umożliwiającego bezpośredni kontakt z firmą przez komunikator (wiadomości mogą być zintegrowane z CRM jako dodatkowy kanał komunikacji). Jeżeli klient wybierze ten kanał komunikacji jako domyślny, wszystkie powiadomienia i e-maile systemowe będą kierowane na WhatsApp