crm
Social media
automatyczne postowanie na kanały social media poprzez SocialQueen.com w ramach abonamentu
dodawanie kanałów social media widocznych na stronie sklepu (podlinkowanie swoich serwisów)
Tłumaczenia
możliwość zmiany/tłumaczenia wyrażeń, które znajdują się na stronach sklepu, dodanie innych wersji językowych
możliwośćt łumaczenia wspierana przez Google Translate bezpośrednio w polu, na wiele języków jednocześnie
możliwa obsługa wielu języków out of the box
Użytkownicy
lista wszystkich użytkowników
możliwość edycji danych użytkowników
możliwość tworzenia zamówienia dla konkretnego użytkownika wraz z wysłaniem zapytania o zapłatę
możliwość łączenia kont użytkowników, aby utrzymać swoje dotychczasowe zamówienia lub łączyć konta firmowe
możliwość przełączenia się (przelogowania) na konto użytkownika
możliwość dodania roli użytkownikowi (magazynier, zwykły użytkownik, administrator konta itp.)
Regulaminy
dodawanie własnych regulaminów z możliwością opublikowania ich w późniejszym czasie – jeśli są przygotowane z myślą o przyszłych zmianach w prawie i wymagana jest inna data ich publikacji 
automatyczna wysyłka regulaminów, polityk prywatności i warunków odstąpienia mailowo przy zamówieniach
SEO
automatycznie generowane i odświeżane mapy strony
zaawansowana indeksacja plików media
aplikacja dostosowana do Google Lighthouse
możliwe podpięcie schematów Google do sprzedaży z poziomu wyszukiwarki
automatyczne tagowanie produktów i podstron
Sprawna wysyłka
mobilna aplikacja magazynowa, która usprawnia pobieranie produktów oraz pozwala obsługiwać cały proces od momentu pobierania do wysyłania
automatyczne grupowanie i konsolidowanie paczek
przeliczanie wysyłki na odpowiednią ilość paczek– w zależności od wagi/rodzaju wysyłki (ostrożnie itp.)
podłączenie przez API do wiodących kurierów* (liczba firm kurierskich i logistycznych stale się powiększa)
możliwość dodawania plików do wysyłek (wyślij plik z np. Instrukcją obsługi do danego zamówienia) 
Kategorie
możliwość dodawania własnych kategorii głównych i nawigacyjnych, krzyżowe wyszukiwanie w obu zapewnia precyzyjny listing produktów
możliwość skorzystania z drzewa kategorii Ebay i Allegro
możliwość zestawiania kategorii własnych z eBay, Amazon, Allegro, AutoWorld.pl, co umożliwia szybkie wystawianie na dane kanały
Wygodne zakupy
precyzyjne dostosowanie strony produktu (np. przez umieszczenie produktów podobnych, z tej samej serii czy rozmiaru), aby zwiększyć sprzedaż łączoną,
szybka i intuicyjna wyszukiwarka produktów,
strony, które grupują produkty z tej samej kategorii dla ich łatwiejszego znalezienia
możliwość wyświetlenia produktów niedostępnych – aby klient mógł złożyć zapytanie ofertowe,
przyjazny, intuicyjny checkout, który pozwala na uzyskanie wysokiej konwersji
szerokie backendowe systemu sklepowego , dzięki któremu obsługa sprzedaży staje się prostsza
Parametry
możliwość tworzenia własnych grup parametrów do kategorii
możliwość dodawania pojedynczych parametrów do kategorii
możliwość dodawania pojedynczych parametrów z Allegro, eBay oraz Amazon poprzez Aukcjomat.pl
Top seller
możliwość dodania produktów do listy top seller wyświetlanej na stronie głównej lub stronach kategorii
Magazyny
tworzenie magazynów w niemal nieograniczonej ilości z własnymi edytowalnymi nazwami miejsc magazynowych oparte na kodach QR
zarządzanie półkami, produktami na półkach, przekazywanie do wysyłki, pobieranie z magazynu, sprzedaż bezpośrednio z aplikacji po zeskanowaniu
przypisywanie produktów do konkretnych miejsc w magazynie (magazyn-półka-miejsce) ręcznie lub poprzez mobilną aplikację po kodach QR lub kod kreskowy
funkcja inwentaryzacji – intuicyjna i prosta w obsłudze mobilna aplikacja do zarządzania i inwentaryzacji
możliwość szybkiego lokalizowania miejsca magazynowego towaru (skan QR wyświetli, w którym miejscu magazynu znajduje się produkt)
szybkie przyjmowanie dostaw – skanowanie i przyjmowanie produktów, z wykorzystaniem mobilnej aplikacji,
synchronizacja stanów magazynowych ze sklepem z eBay, Allegro, Amazon i AutoWorld.pl (dokładanie produktów, sprzedaż)
Grupy rabatowe
możliwość przypisania grup rabatowych do użytkownika
możliwość kombinacji między grupami, użytkownikami a produktami, co pozwoli na indywidualną obsługę w każdej branży
możliwość utworzenia grup rabatowych dla produktów lub grup
Zarządzanie strukturami wewnętrznymi
tworzenie wewnętrznych grup i zespołów oraz zarządzanie nimi
możliwość tworzenia własnych stanowisk wraz z zestawem przysługujących im uprawnień
sprawna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna – nowoczesny system wysyłania wiadomości oraz forum tematyczno-dyskusyjne
efektywne zarządzanie zespołem przez przydzielanie zadań grupowych lub indywidualnych
wygodne tworzenie ankiet, quizów, e-votingów z łatwym dostępem do ich wyników
intuicyjny sposób umawiania się na spotkania z możliwością zmiany statusu obecności
system obsługi i kontroli składek członkowskich i innych płatności wewnętrznych
Faktury
faktury generowane dla wszystkich kanałów sprzedaży centralnie (system może obsługiwać kilka domen i serwisów w ramach jednego systemu rozliczeń księgowych
automatyczne generowanie danych sprzedającego w fakturach (netto dla UE, netto dla poza UE, stawki VAT dla danego kraju)
możliwość ujednolicania stawek VAT dla wysyłek
generowanie korekt faktur
Ustawienia stron
niezależność w konfiguracji
zarządzanie treścią na stronach sklepu, edycja i widoki menu, przyjazna konfiguracja
dodawanie nowych podstron, szybka zmiana treści i zdjęć
Dodawanie i zarządzanie produktami
dodawanie nowych produktów w prosty sposób zaprojektowany na bazie PIM
pełna obsługa sprzedaży i przyjęcia dostawy produktów bez konieczności korzystania z dodatkowych systemów zewnętrznych 
masowa edycja ceny (konkretna kwota, pomniejszenie, powiększenie o daną wartość, zmiana procentowa) dla wielu produktów jednocześnie
zmiana statusu wielu produktów jednocześnie
wyszukiwanie po kategoriach, ID, statusie
możliwość tworzenia zestawów z produktów
możliwość dodawania produktów do już istniejących zestawów, tworzenie nowych zestawów z produktów
przyjazna i intuicyjna edycja produktu
etapowe, rozdzielone dodawanie produktu (w zależności od marketplace i kategorii dynamicznie wymagamy lub skracamy uzupełnianie)
intuicyjne tworzenie bazy danych produktów – system podpowiada nazwy, kategorie, nr części lub produktu, a także domyślnie wypełnia przypisane dane do danego produktu 
integracja z zewnętrznymi bazami danych – dla usprawnienia i przyspieszenia wystawienia produktu
możliwość nadania produktowi miejsca w magazynie bądź pozostawienia go na miejscu technicznym w poczekalni
możliwość nadania i wydrukowania unikalnego kodu QR produktu przy jego dodawaniu – do jednoznacznej identyfikacji offline i online
Szablony maili
możliwość dostosowania maili systemowych wysyłanych do użytkowników powiązanych z akcjami (zakup, rejestracja, newsletter, potwierdzenia itp.)
Tworzenie i obsługa produktów
dodawanie nowych grup produktów wraz z wariantami i ich najważniejszymi parametrami
edycja wielu grup jednocześnie (zmiana kategorii, zmiana statusu)
przypisywanie grup wysyłkowych, dodawanie głównego zdjęcia dla grupy 
nadawanie indywidualnych oraz grupowych rabatów
wyszukiwanie po kategoriach, w których grupy produktów są dodane
wyszukiwanie po numerze grupy, nazwie i innych parametrach
Statystyki
zbiory statystyk do analizy sprzedaży
wyszczególnienie zamówień z podziałem na statusy i kwoty
podsumowanie wszystkich zamówień
konwersja* 
Ustawienia
zarządzanie treścią i częścią ustawień na backendzie
konfiguracja sklepu umożliwia włączanie i wyłączanie wielu opcji bez udziału programisty
Grupy wysyłkowe
możliwość tworzenia grup wysyłkowych (system sam wyliczy, ile będzie kosztowała dana wysyłka i czy można wysłać jedną paczką wiele zakupionych produktów)
przejrzysta lista wszystkich możliwości wysyłki z podziałem na kraje, kurierów, typy wysyłek (ostrożnie, ponadgabarytowe) pozwala na precyzyjne dopasowanie cennika wysyłek do potrzeb
Hosting i bezpieczeństwo
inteligentne bezpieczeństwo w chmurze przed atakami hakerskimi 
24/7/365 wsparcie klienta + monitoring ekspertów ds. Cyberbezpieczeństwa 
wydajny hosting
Płatności
dedykowane podłączenia operatorów płatności (ewentualnie dodatkowo odpłatne)
obsługa płatności poprzez tPay, Przelewy24, Novalnet, przelew i gotówką przy odbiorze
możliwość ustawiania/włączania rodzajów płatności dostępnych w sklepie
Prosta obsługa zamówień
sortowanie zamówień w systemie według wszystkich parametrów (np. status płatności, status wysyłki, data, wartość, płaność)
edycja danych klienta w zamówieniach – możliwość szybkiej reakcji na zmiany i wyeliminowanie pomyłki
automatyczne generowanie nowego zamówienia przez sprzedawcę lub klonowanie poprzedniego  wg zgromadzonych danych
automatyczne wyliczanie ceny przesyłki w oparciu o wagę i typ produktu – oszczędność czasu i precyzyjna informacja dla klienta
Dostawa
możliwość tworzenia własnych grup parametrów do kategorii
możliwość dodawania pojedynczych parametrów do kategorii
możliwość dodawania pojedynczych parametrów z Allegro, eBay oraz Amazon poprzez Aukcjomat.pl
Grupy sklepów
możliwość łączenia sklepów w grupy sklepowe oferujące produkty z wielu sklepów (różnych domen) – na jednym Marketplace co pozwoli pozyskać więcej klientów